Historie firmy

Motto: „Bio a přírodní kosmetika pro každého“ Thomas Haase

Navzdory všem svým kritikům se Thomas Haase pustil do výroby účinné kosmetiky se 100 % přírodním základem. 23. 11. 1987 založil vlastní společnost s názvem Laverana a kosmetickou značku lavera. Název značky i firmy tvoří spojení slova „lavera” tedy „pravda“ a slabiky „na” jako „natural“ tedy přírodní. V době, kdy se vše točilo kolem chemie, zasvětil Thomas Haase svůj život vizi „bio a přírodní péče o krásu dostupné pro každého“. Hybnou silou společnosti Laverana byli a od dob jejího založení stále jsou: demokratizace, diferenciace a internacionalizace. Thomas Haase nemá zájem stát se pouhou epizodní postavou v historii přírodní kosmetiky, ale chce aktivně zasáhnout do jejího vývoje a zanechat ve světě přírodních produktů pro osobní péči a hygienu nesmazatelnou stopu.

 

DŮLEŽITÉ MILNÍKY

  • 1987// Založení společnosti Laverana v Rethenu blízko Hanoveru
  • 1989 // Vystavovatel na veletrhu BioFach, tj. od samých počátků konání této akce
  • 1992 // Rekonstrukce sídla společnosti po velkém požáru
  • 1994 // Vybudování exportního oddělení
  • 1996 // Přestěhování společnosti do Wennigsenu
  • 2004 // „lavera. přirozená. efektivní. krásná.“' nová identita značky
  • 2005 // Nové sklady v Empelde otevřeny v lednu 2005
  • 2007 // Výkonný ředitel Thomas Haase jmenován Podnikatelem roku v hannoverském regionu
  • 2008 // Odstartování rozšířené reklamní kampaně pro značku lavera
  • 2009 // ve Francii se otevírá pobočka lavera
  • 2010 – 2012 // Uvedení SAP a systému řízení dodavatelského řetězce
  • 2013 // lavera poprvé získává ocenění Green Brand („Zelená značka“)
  • 2013 // 19. srpna, lavera Naturkosmetik je prvním výrobcem přírodní kosmetiky, který má upoutávku v TV
  • 2014 // Všechna oddělení (mimo oddělení pro výzkum a vývoj) se z Wennigsenu stěhují do nových prostor v Ronnenbergu. lavera Naturkosmetik je k dostání přibližně ve 40 zemích světa
  • 2015 // Po druhé za sebou získává lavera ocenění „Green Brand“ •2015 // od června 1992 získává lavera Naturkosmetik asi 740krát vysoká hodnocení „excellent“ (vynikající) a „good“ (dobrý)
  • 2015 // Podle výzkumné agentury GFK zaujímá lavera Naturkosmetik 33. pozici mezi 2 000 značkami v Německu
  • 2016 // v lednu je Laverana testována institucí TÜV Rheinland a získává certifikát „Sustainable Economy“ („udržitelná ekonomie“)
  • 2016 // Odstartování nové reklamní kampaně na domácím trhu s Yvonne Catterfeld jako tváří lavera.
 

 

THOMAS HASSE

Zakladatel a jednatel společnosti Laverana GmbH & Co. KG

Vývojem přírodních produktů pro osobní péči, které by každému pomohly cítit se dobře, se zabývám od roku 1987. Pro mě je příroda tím jediným správným způsobem, jak dosáhnout přirozené krásy. Tato idea, která se neustále rozvíjí, má jméno lavera. Naším cílem vždy bylo vyprodukovat přírodní kosmetiku té nejvyšší kvality. Sami si vyrábíme přes 300 bio ingrediencí a více než 300 přírodních aktivních substancí. Naši zákazníci jsou pro mne zdrojem inspirace a jejich požadavky jsou ve středu zájmu dalšího výzkumu a vývoje. Jakou máte vizi? V mládí jsem trpěl kožními problémy a to, jak se později ukázalo, vyústilo v atopickou dermatitidu. Pátral jsem po přírodní alternativě k tradičně ordinovaným krémům obsahujícím kortizon a ve starých farmaceutických dokumentech zkoumal účinky jednotlivých přírodních složek. Mým prvním produktem byl balzám na rty, který jsem si vyrobil v roce 1975 na dovolenou v Dánsku. Tento produkt je stále součástí naší kosmetické řady. To probudilo mou vědátorskou zvědavost. Vytváření svých produktů od začátku podřizujeme přání zákazníků. Abychom zajistili tu nejvyšší kvalitu, snažíme se všechny účinné složky vyrábět „doma“ ve vlastních laboratořích.

Kde se vzal název „lavera“?

Název jsem odvodil z latinského výrazu „verum“ – „pravda“ či „opravdovost“. Slovo „lavera“ podle mého nejlépe obsáhne mé pojetí – opravdová, čistě přírodní kosmetika pro krásnou pleť. Máte kromě svého zaměstnání ještě jiné koníčky? Před několika lety jsem získal pilotní licenci a když počasí dovolí, rád si vychutnám relax v oblacích.

Jmenujte tři své nejoblíbenější výrobky

Oblíbil jsem si hodně našich produktů a pořád jsem hluboce ponořen do vyvíjení nových přírůstků. Zvláštní náklonnost chovám k výrobkům, které vše odstartovaly – balzám na rty a sprchový gel z řady basis sensitiv – a pěna na holení z řady Men sensitiv, kterou jsme představili v březnu 2013 po dlouhém období zkoušení a vylepšování.

 

 

LAVERANA V KOSTCE

Společnost Laverana lze popsat několika málo slovy:vyrobeno v Německu, v regionu Hanover, certifikovaná přírodní kosmetika. Výroba probíhá v souladu s podmínkami zachování přírodních zdrojů a respektuje přírodu i lidskou práci. Navíc se pečlivě sleduje kvalita použitých přírodních ingrediencí, obalových materiálů a výrobních procesů.

  • Založeno 1987, výrobce certifikované přírodní kosmetiky
  • Ústředí sídlí v regionu Hanover, ve Wennigsenu a Ronnenbergu
  • Zakladatel a výkonný partner Thomas Haase
  • Laverana nepřetržitě hledá pracovní posily a obzvláště v posledních letech zaznamenala úspěšný nábor nových zaměstnanců, podpořený pozitivním vývojem společnosti. Laverana nabízí mnoho kariérních příležitostí a řadu rozmanitých školících programů.
 

 

FAKTA A ČÍSLA

  • 1987 – Založení společnosti, Thomas Haase Produktové řady
  • 280 výrobků lavera pro péči o tělo od hlavy až k patě Ingredience
  • 300 bio a 300 přírodních aktivních ingrediencí vlastní výroby
  • Emise CO2 – 0,0002 % tato hodnota koresponduje s průměrnými hodnotami emisí CO2 z 325 domácností v Německu (hodnoty z r. 2014)
  • Distribuce – specializované bio trhy, zdravé výživy, lékárny, drogerie a oddělení s drogistickým zbožím v supermarketech, internetoví dodavatelé, obchody s přírodní kosmetikou
  • Pozice na mezinárodním trhu – největší výrobce certifikované přírodní kosmetiky
  • Export – výrobky Laverana se prodávají ve 40 zemích světa
  • Všechny výrobky jsou 100 % certifikovány NATRUE – standardy pro získání certifikace jsou dokonce překročeny.
 

TRH S PŘÍRODNÍ KOSMETIKOU

Přírodní kosmetika zažila dynamický růst, vystoupila z okrajového spektra kosmetických produktů a stala se konzistentním tahounem trhu. V roce 2014 dosahovaly v Německu příjmy v této oblasti hodnoty přes 1 miliardu euro. Ve třetí čtvrtině roku 2015 zaznamenala přírodní kosmetika okolo 9,7% ročního růstu oproti předchozímu roku a dosáhla celkového podílu 8,7 %. Pozitivní trend je zřetelný ve všech kategoriích – péče o obličej zůstává nejrychleji rostoucím segmentem přírodní kosmetiky.

*Zdroj: Branchenmonitor

 

MenuX

Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads

Podle zákona o evidenci je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.